Ik ben

…Lies Mulder.

Spontaan, open en direct met respect!

Mijn passie: prettige passende persoonlijke structuren ontwikkelen waar mensen weer blij van worden.

Deskundig

De basis voor mijn vak is de HBO Toegepaste Huishoudwetenschappen en de Post-HBO ‘Budgetconsulent’, met werkervaring in diverse consulent-functies. In  juni 2005 ben ik getraind voor Professional Organizer bij de The Get Organized Company. In maart 2004 heb ik mijn diploma behaald van Senior Professional Organizer bij de School voor Organizing. Ik school mij regelmatige bij via studiedagen, congressen en intervisie. Als lid van de beroepsorganisatie NBPO heb ik mij gebonden aan de beroepscode ‘zorgvuldige omgang met klantgegevens’.

Ervaren

Mijn klanten zijn: studenten, gezinnen, alleenwonenden, kinderen, ouderen, zowel hoger als lager opgeleid, al of niet met diagnose ASS/AD(H)D.

Ik heb hen begeleid bij het beter organiseren van hun huis, werkplek, garage, (kleding-)kast, studeerkamer, (bij-)keuken, studentenkamer, badkamer , woonkamer, hun administratie en agenda.

Klanten zeggen dat zij enorm geholpen zijn met het maken van eigen keuzes en met het ‘bij de les’ blijven in het hele traject.

 
Praktisch en Duurzaam

Mijn kracht is functioneel meedenken en zoeken naar de kern: praktisch en kritisch, meevoelend en nieuwsgierig naar het ‘waarom’.  Zo laat ik mijn klanten met een andere, frisse, blik naar hun eigen situatie kijken.

Persoonlijke individuele ondersteuning is een werkvorm die goed bij mij past. Samen díe structuur ontwikkelen, die het best bij de klant past, is een leuke en spannende uitdaging! Alleen zó werkt het duurzaam: de klant investeert in zichzelf, ontwikkelt zichzelf en kan zelf het systeem blijvend goed onderhouden en verbeteren!

Gedreven

Thuis is de plek van waaruit je elke dag vertrekt en elke dag weer terug komt om je geestelijke en lichamelijk op te laden voor je taken in de maatschappij. Dat lukt alleen als het dáár prettig op orde is, dan is er overzicht en rust en ruimte.

Zo is het huishouden een ‘voorwaarden scheppende bezigheid’.

Een goede organisatie daarvan wordt vaak onderschat, omdat het zo vanzelfsprekend lijkt, maar het dat, in de praktijk, steeds minder is!

Ik vind het, telkens opnieuw, weer heerlijk en zinvol om daar met klanten aan te mogen werken!