Werkwijze

Algemeen

De belangrijkste stap is dat je zelf het eerste contact legt!

In het intake gesprek blijkt of er voldoende vertrouwen over en weer is om samen aan de slag te gaan. Na overeenstemming tekenen we de opdrachtbevestiging en gaan we van start!

Belangrijke werkvoorwaarden
  • Wederzijds respect en overleg 
  • Klant is deskundig over de spullen en paperassen (jij beslist wat je ermee wilt)
  • Organizer is deskundig over de aanpak van het project (jij laat je daarin leiden)
  • Stap voor stap werken (wanorde die in jaren is opgebouwd is niet in enkele sessies op orde gebracht)
  • Organisatie en planning zijn gericht op een overzichtelijk geheel aan het einde van elke werkdag

Wat kost dat?

 
Mogelijkheden

Organizingadviesplan: Een plan van aanpak om huis of werkplek handiger te organiseren. Dit is een 2 uur durende sessie ter plekke, gevolgd door een schriftelijk advies.

Privécursus: Een kort trainingstraject om samen een begin te maken met het te lijf gaan van de chaos en al doende het organizen aan te leren. De training bestaat uit enkele sessies van 3 uren. 6 weken na de laatste trainingssessie volgt een afsluitend contact.

Begeleidingstraject: Dit traject van samen overzicht en structuur creëren heeft meer het karakter van langdurige ondersteuning en begeleiding ter plekke. Dit traject komt meestal in aanmerking voor begeleiding via PGB.